Jak na reklamace

CO Když se něco pokazí?

Jejda toto jsem nechtěla... Oblečení nesedí? Přišlo zboží v jiné barvě nebo velikosti než jsem si přála? Někde na látce je vada, chybka...?

Nic se neděje, napište nám na info@unuodesign.cz a Julča Vám napíše hned, jak rozmotá chapadla a reklamaci obratem vyřeší :) 

Čím Julče nejvíce pomůžete, aby reklamace proběhla opravdu na lusknutí chapadlem?

Napište nám:

1. Číslo objednávky 

2. Pošlete nám fotečku objednávky 

3. Telefonní kontakt na Vás, aby vše bylo opravdu rychle zařízené

4. Zbytečně se netrmácejte na poštu a NIKAM nic NEPOSÍLEJTE, pro zboží si pošleme kurýra

5. Pokud si však přesto přejete reklamaci zaslat, tak posílejte na adresu:

 

UNUO.CZ A UNUODESIGN.CZ - EXPEDIČNÍ SKLAD

VOŽICKÁ 2103/25 - AREÁL DVOŘÁK

390 02 TÁBOR

 

Jak na reklamace pro shop

CO KDYŽ zboží nesedí nebo je zboží jiné, NEŽ JSTE SI PŘEDSTAVOVALI?

Nesmutněte, Julča vám garantuje možnost vrácení do dvou týdnů od přijetí balíčku BEZ udání důvodu! 

 

 

Jak na to? Písněte Julče na info@unuo.cz a ona si k vám pro zboží pošle kurýra!

PROČ MI DORaZILA JINÁ BARVIČKA NEŽ JI VIDÍM NA MONITORU?

Každý monitor pracuje s jinou technologií a tak barva látky může být opravdu jiná. Je tedy nutné se kouknout na kalibraci svého monitoru, a opět nesmutněte, když dorazí místo mentolové smaragdová, napište Julče a ona se o to postará!

jeden produkt 2 monitory

Jak zabalíme vaše zboží?

Pokud u nás objednáte zboží cca nad 1500 Kč a bude tak akorát velké, aby se vlezlo do naší nové SUPER krabice pošleme jej takto. Bohužel nemůžeme slíbit, že krabice dorazí, jelikož když je zboží sice dražší, ale krabici nevyplní došlo by k jejímu poškození, jindy je naopak zboží vice :( děkujeme za pochopení!

ANIMACE_syslirna