Jak na reklamaci / vrácení zboží

Co když se něco pokazí?

Jejda toto jsem nechtěla... Oblečení nesedí? Přišlo zboží v jiné barvě nebo velikosti než jsem si přála? Někde na látce je vada, chybka...?

Nic se neděje, vyplňte nám jeden z níže uvedených formulářů Julča Vám napíše hned, jak rozmotá chapadla a reklamaci obratem vyřeší :)

Pokud odesíláte zboží ze dvou různých objednávek, prosíme o vyplnění formuláře na obě dvě objednávky, sepsání a vložení informací do balíčku a zboží pak můžete poslat v jedné krabici zpět. :) 

Výměna zboží není možná, vyřešte to prosím vrácením zboží (kde Vám vrátíme částku včetně poštovného) a vytvořte si novou objednávku.

Do reklamačního nebo vratkového formuláře vždy uvádějte prosím číslo účtu, kam budeme peníze vracet! 

Na vrácení zboží máte celých 30 dní a můžete jej vrátit zcela ZDARMA!

Ještě bychom vás chtěli požádat o tři maličkosti:

  1. Zatím NIKAM nic NEPOSÍLEJTE, pro vyřízení reklamace nebo možnost kompenzace Vás budeme kontaktovat
  2. Pokud si však přesto přejete reklamaci zaslat, tak posílejte na adresu společně s údaji o původní objednávce (č. objednávky, vaše jméno a kontakt):
  3. Na reklamaci posílejte zboží čisté.

unuo.cz a unuodesign.cz - expediční sklad

Vožická 2604 - hala IV.  areál Dvořák
390 02 Tábor
ČESKÁ REPUBLIKA

PROČ MI DORAZILA JINÁ BARVA NEŽ JI VIDÍM NA MONITORU?

Každý monitor pracuje s jinou technologií a tak barva látky může být opravdu jiná. Je tedy nutné se kouknout na kalibraci svého monitoru, a opět nesmutněte, když dorazí místo mentolové smaragdová, napište Julče a ona se o to postará!

Kalibrace monitoru