Jak na reklamaci / vrácení zboží
Co když se něco pokazí?
Jejda toto jsem nechtěla... Oblečení nesedí? Přišlo zboží v jiné barvě nebo velikosti než jsem si přála? Někde na látce je vada, chybka...?
Nic se neděje, vyplňte nám jeden z níže uvedených formulářů a kolegyně ze zákaznického servisu Vám obratem napíše a reklamaci obratem vyřeší :)
Pokud odesíláte zboží ze dvou různých objednávek, prosíme o vyplnění formuláře na obě dvě objednávky, sepsání a vložení informací do balíčku a zboží pak můžete poslat v jedné krabici zpět. :)
Výměna zboží není možná, vyřešte to prosím vrácením zboží (kde Vám vrátíme částku včetně poštovného) a vytvořte si novou objednávku.
Do reklamačního nebo vratkového formuláře vždy uvádějte prosím číslo účtu, kam budeme peníze vracet!
Na vrácení zboží máte celých 30 dní a můžete jej vrátit zcela ZDARMA!
Ještě bychom vás chtěli požádat o tři maličkosti:
- Zatím NIKAM nic NEPOSÍLEJTE, pro vyřízení reklamace nebo možnost kompenzace Vás budeme kontaktovat
- Pokud si však přesto přejete reklamaci zaslat, tak posílejte na adresu společně s údaji o původní objednávce (č. objednávky, vaše jméno a kontakt):
- Na reklamaci posílejte zboží čisté.
unuo.cz a unuodesign.cz - expediční sklad
Vožická 2604 - hala IV. areál Dvořák
390 02 Tábor
ČESKÁ REPUBLIKA
PROČ MI DORAZILA JINÁ BARVA NEŽ JI VIDÍM NA MONITORU?
Každý monitor pracuje s jinou technologií a tak barva látky může být opravdu jiná. Je tedy nutné se kouknout na kalibraci svého monitoru, a opět nesmutněte, když dorazí místo mentolové smaragdová, napište Julče a ona se o to postará!