Nejčastější otázky a odpovědi
Je možné zboží vrátit/vyměnit? Pro vrácení či reklamaci prosím využijte odkaz jak na vrácení/reklamaci. Výměna zboží bohužel není možná. Pokud tedy chcete novou velikost co nejdříve, je nutné si ji objednat a uhradit. Na nový kus platí aktuální cena z e-shopu, pokud se nejedná o naši chybu expedice, kdy jsme vám zaslali jiné zboží než bylo objednáno.
Jak vybrat tu správnou velikost? U každého produktu pod piktogramem metru je uvedena velikostní tabulka, kde najdete všechny potřebné míry. Jak měřit, najdete zde.
Jaký je rozdíl mezi jednotlivými střihy dětských (batolecích) kalhot a bund? Pro výběr správného střihu mrkněte na pomocné tabulky. Zde naleznete veškeré potřebné informace o produktech.
Mám zájem o zboží, které je vyprodané. Kdy bude opět skladem? Doporučujeme si u konkrétního produktu a velikosti nastavit hlídače Evžena, kterého naleznete pod fotogalerií produktů. Jakmile bude vámi vybraná velikost naskladněna, přijde vám e-mail.
Co znamená, když má produkt v názvu II. jakost? U druhé jakosti se vždy jedná o nějakou drobnou vadu či kaz, například flíček nebo nepřesně nažehlený reflexní obrázek. Na funkci oblečení to nemá žádný vliv.
Kde jsou produkty Unuo vyráběné? Většinu našich produktů vyrábíme s láskou v Táboře. Produkty, které zatím technologicky nezvládneme, jsou dodány externím dodavatelem.
Je možné si produkty někde vyzkoušet? Naše produkty si můžete vyzkoušet a zakoupit na několika prodejnách v České republice. Seznam prodejen naleznete zde.
Co dělat, když mi neprošla platba kartou on-line? Pokud vám neprošla platba kartou, můžete použít QR kód anebo rovnou peníze zaslat na náš účet. Údaje k platbě naleznete pod vaší objednávkou. Jako variabilní symbol zadáte číslo objednávky.
Vracím zboží, ke kterému jsem dostala dárek zdarma. Musím dárek vrátit? Pokud dojde k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, je kupující povinnen spolu se zbožím vrátit i poskytnutý dárek.