DNY MARIANNE - SLEVA 20 % NA VŠE (kód v aplikaci nebo časopise Marianne)

Často kladené otázky

Je možné zboží vrátit/vyměnit?

Pro vrácení či reklamaci prosím využijte odkaz jak na vrácení/reklamaci. Výměna zboží bohužel není možná. Pokud tedy chcete novou velikost co nejdříve, je nutné si ji objednat a uhradit. Na nový kus platí aktuální cena z e-shopu, pokud se nejedná o naši chybu expedice, kdy jsme vám zaslali jiné zboží než bylo objednáno.

Jak vybrat tu správnou velikost?

U každého produktu pod piktogramem metru je uvedena velikostní tabulka, kde najdete všechny potřebné míry. Jak měřit, najdete zde.

Jaký je rozdíl mezi jednotlivými střihy dětských (batolecích) kalhot a bund?

Pro výběr správného střihu mrkněte na pomocné tabulky. Zde naleznete veškeré potřebné informace o produktech.

Mám zájem o zboží, které je vyprodané. Kdy bude opět skladem?

Doporučujeme si u konkrétního produktu a velikosti nastavit hlídacího psa, kterého naleznete pod fotogalerií produktů. Jakmile bude vámi vybraná velikost naskladněna, přijde vám e-mail.

Co znamená, když má produkt v názvu II. jakost?

U druhé jakosti se vždy jedná o nějakou drobnou vadu či kaz, například flíček nebo nepřesně nažehlený reflexní obrázek. Na funkci oblečení to nemá žádný vliv.

Kde jsou produkty Unuo vyráběné?

Většinu našich produktů vyrábíme s láskou v Táboře. Produkty, které zatím technologicky nezvládneme, jsou dodány externím dodavatelem.

Co dělat, když mi neprošla platba kartou on-line?

Pokud vám neprošla platba kartou, můžete použít QR kód anebo rovnou peníze zaslat na náš účet. Údaje k platbě naleznete pod vaší objednávkou. Jako variabilní symbol zadáte číslo objednávky.

Vracím zboží, ke kterému jsem dostala dárek zdarma. Musím dárek vrátit?

Pokud dojde k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, je kupující povinnen spolu se zbožím vrátit i poskytnutý dárek.